HAHA

Okej, förutom det djupa själssökandet, den obligatoriska terapin, det totala och konstanta tvivlet på om jag kommer bli en bra psykolog när jag hatar människor som grupp och den allmänna tristessen som är statistik så finns det en stor fördel med att utbilda sig till psykolog.

Jag har gjort ett personlighetstest. Ett riktigt.
Så fort den standardiserade poängen är uträknad får jag veta vem och hur jag är!
Jag kan passa på att droppa lite NFO om mig själv så länge.
Jag har en visp i väskan.
Jag kokar kaffe till både mig och M.
Jag är typen som ringer sin pojkvän mitt i natten (typ) och bråkar.

Det är troligen allt det som bidrar till att jag fick 14 poäng på egenskapen dominans. 16 på värme och 5 på förströddhet vilket indikerar att jag tänker praktiskt och lösningsinriktat.

Men jag berättar gärna mer om hur jag är i eftermiddag efter lektionen som ska bevisa att jag är fantastisk!

Kommentarer
Postat av: J

Gört =)

Postat av: Henke

kl 23 är inte mitt i natten

2009-02-28 @ 03:11:35
URL: http://loranga.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det är TYP mitt i natten

2009-03-02 @ 08:20:32
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback