this is not the greatest blogg in the world, this is just a tribute

Dagens fundering:
Hur jävla listigt är det att köpa en duschkräm med björkextrakt (har precis funderat ut att björk heter birch på engelska, tack Family Fresh) om man är björkpollenallergiker/hatare?
Svar: Ganska smart tydligen, det luktade gott och dessutom bidrar det till färre björkar i världen. En insats helt enkelt.
Däremot ganska korkat att köpa märket Family Fresh eftersom det får mig att i minst tre timmar sjunga "Family Frush" till melodin Havet är djupt. Galet störigt.

ICA är taskiga. Jag har fått en värdelös stamkundsrabattgratiserbjudandekupong. På gratis Vie fruktshot. Bah'  woohoo. Inte. DESSUTOM mest sämst att det är vindruvor på utsidan av kupongen! Så jag tror att jag ska få gratis riktig frukt!! DÅLIGT!

Min dator är sur på mig tror jag. Jag körde igång den och den har blivit stört seg, troligen är den förbannad för att jag dissat den i typ tre dagar. Mailen hade däremot fått spatt... Allting var ju självklart bara kommentarer till någon mer populär persons bilder, men ändå!

Det var väl allt jag irriterat mig på idag..


Kommentarer
Postat av: J

Mja jo, det kanske inte är så hög sannolikhet att jag gör det med firman nej. Men skrattar bäst som skrattar sist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback