Klantskallen slår till igen

Alltså, jag borde lyssna mer på radio. Jag har upptäckt Pang Prego och Morgonpasset i sommar, och dessutom har jag sedan tidigare en djup kärlek till Lantz i P1 samt På Minuten.
Men såklart har jag tappat bort mitt headset, som skulle möjliggöra att lyssna i mobilen. Listigt. Har letat i alla lådor (obs 3 stycken) och tänkt på att leta lite mer.

Har hittat 2 sladdar samt mitt kvitto på terapi jag gick på i våras som jag tydligen inte lämnat in, go me. Det betyder ju att jag kommer få 800 söta små kronor i september när jag har lämnat in det.
Efter vidare letning även hittat mitt pass, en gammal almenacka samt öronproppar.
Har säkert slängt headsetet. Dåligt.


Kommentarer
Postat av: J

För att inte tala om sommarpratarna, cirkus kiev och mnk! Men pang prego är så jäla bra =)



Jag är tillbaka förresten, såru vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback