Fredagsutbrott

För att sammanfatta mitt tidigare psykbryt på twitter.
Jag kan inte html och fattade dessutom att det inte kanske var det listigaste och mest funktionella att försöka pastea (bra ord?) koden i stilmallen och inte i kodmallen.
Sen gick det lite bättre..

Dagen var bra. Vaknade av ett sms klockan 10 av att min syster sa typ, "snart är jag i Uppsala". Så jag speedade lite långsamt sådär för att möta henne. Sen hade vi en trevlig dag/kväll men lagom mycket te och kaffe och vitvin.

Sen hon åkte har jag haft lite halvtråkigt sådär, förutom när jag passade på att vara tekniskt efterbliven.
Sen skrev jag lite, det var länge sedan.

Nu känner jag mig lite lätt melankolisk men ändå glad för att livet är ganska trevligt och jag har bra musik (Vanessa Carlton - Home). Men det är mörkt ute.
Funderar på vilken av mina böcker jag ska läsa om nu.
För glöm att jag börjar läsa Etik & Juridik för psykologer innan skolan börjar, bara glöm det!

Nu ska jag kanske sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback