Den kosmiska balansen

Internet har varit nere så länge att jag trodde att det aldrig skulle börja funka igen. Men nu har det slutat regna och jag är beviserligen online igen.

Jag väntar och längtar efter mitt csnbidrag, jag vill köpa saker! Typ, träningskort, kläder, mat! Möjligen nagellack och någon dum tidning som berättar vilken färg på nagellack jag borde köpa.

Mat och tidning kan nog arrangeras, speciellt som jag ska gå till ica med M om en bitteliten stund.

Undrar vad jag vill äta.

Troligen pasta. Eller färdigmat.
Eller potatis.
Jag vill inte LAGA mat i alla fall, så mycket vet jag.. Jag har redan tvättat idag och det räknas som hushållssyssla. Och jag tror att det inte är bra för.. den kosmiska balansen... att utföra för mycket sysslor just på onsdagar. Ja, det är vad jag tror.
Jag menar, internet var troligen ur funktion just för att jag tvättade!
DNS-servern bara "Nej men du ser väl att hon vill tvätta, inte twittra, du behöver inte funka alls, hon är ingen modern människa!"
Tror jag.

Men det är som sagt, bara en teori...

Kommentarer
Postat av: J

Jag fick mitt i måndags, scooore!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback