Prioriteringar

Jag har en brutal huvudvärk. Den är uppenbarligen inte endast grundad i koffeinbrist, troligen borde jag hälla i mig lite vatten. Jag kanske inte skulle spelat the sims till klockan ett i natt. Sedan hade jag kunnat låta bli att läsa Tre män i en båt till klockan två. (Nej det hade jag inte kunnat låta bli) Så vi är generösa och slänger på lite sömnbrist också. Möjligen näringsbrist också eftersom jag inte riktigt haft råd att äta normal mat på ett tag. Jag längtar efter youghurt med müsli!
Nåja, tänker ni, ordbrist har hon i alla fall inte. Och det kan ni ju ha rätt i.

Jag har nämligen sovmorgon, för en gångs skull. (Snarare har jag haft det sedan den fjärde april) Och jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med den. Möjligheterna är oändliga.
Sminka mig, fixa min risbuske till hår, spela the sims igen, blogga, läsa, plugga inför uppgiften i skolan, ta en promenad i kylan, äta lunch?

Jag kan verkligen inte bestämma mig. Så jag vet att det kommer sluta med att jag äter en brödkant, sätter upp håret i en vanskapt hästsvans, slänger på för mycket rouge och springer till bussen och har glömt kompendiet vi absolut måste ha med oss hemma. 

Jag kommer i alla fall inte missa elvakaffet. Det har jag redan förberett!

Kommentarer
Postat av: J

Slutet gott, allting gott då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback