Oljefläckar? Inga problem!

Jag ska snart iväg till terapin så jag hinner inte blogga så länge.
M tittar på Trötta Avenyen och lite ljud sipprar in i mitt rum.

- (uppgiven kvinnoröst)Jag orkar inte,
- (mansröst) Mummel
- (uppgiven kvinnoröst)Jag måste ta en paus

Mitt huvud är fullt av damm, pollen och mig själv. Hade precis examination i samtalsteknink och det innebär att glo på sig själv i 27 minuter. Ganska hemskt var det.

Sen ska jag gå och träna, efter terapin alltså. I morgon är det tvärgruppsdiskussion och sedan sommarlov.
Nästan i alla fall, dvs Valborg. Och kvalborg förstås, i morgon. Jag är inte riktigt säker på hur jag ska kvala in, men det ger sig.
Har köpt vin m.m. för 302 kronor så jag lär ju bli rund under fötterna...

Kommentarer
Postat av: Anonym systembolagetkund

Med tanke på priset så kommer du att bli ganska exakt tre ggr rundare under fötterna än jag. Men jag blir nog ganska rund om jag dricker upp allt själv också.

2009-04-28 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback