Muminplåster äger

Här är jag igen! Och varför har jag inte skrivit på så länge undrar ni, ni som har saknat mina dåliga skämt och bitterheter tills ni blev blå i ansiktet.
Löjla er lagom, ni har säkert bara varit ute och njutit av all sol.

Nåja, jag har faktiskt haft saker för mig. Vi har filmat utredningssamtal i skolan, så jag har lekt både psykolog och patient och tvingats se mig själv från håll jag inte vill se mig.
Jag har varit på filmpremiär (Madness, troligen århundradets film. I min värld i alla fall, men det är ju inte varje dag ens pojkvän gör film. Eller jo, det är precis varje dag, men inte en ny varje dag)
Sedan har jag haft sömnbrist hela onsdagen, och igår var vi på MacBeth på Operan, jag, HS, S, pappsen och min faster A.
HS fylde år också så jag gav honom frukost på sängen och tre kuddar i inflyttningspresent.
Och sedan skrattade jag i smyg hela dagen för att han nu är 26 och det är ju sjukt gammalt.

Idag har jag städat. Typ, verkligen städat. Typ, dra av överdragen på våra två Klippansoffor och tvättat dem städat.
Jag är sjukt duktig.
Nästan bäst i världen.
Som tack skadade jag 2 fingrar så det gör sjukt ont att skriva.

I morgon ska jag på party så vi hörs om hundra år.

Dagens låt är
Det lilla livet med Familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback