Det blir säkert värre framåt kvällen

Trots att jag vet att det är åtta minusgrader i solen kan jag inte låta bli att känna att det är en bra dag idag.
Fast det är tisdag. Jag är typ pigg nämligen och jag ska träna.
Och igår var jag på en spelning där en klasskompis och hans band spelade, och de var riktigt bra! Så nu har jag ny musik. Gratis och lagligt från www.myspace.com/comfortaddict
Nu fick de minsann lite gratisreklam, kul för dem!

I alla fall så har jag sovit gott, trots att en viss person har hostat mig i öronen halva natten.

Min lycka kan även korrelera lite med att jag igår scorade 120 kr från min sugardaddy. Jag är tillfälligt på fötter igen.
Men skolan börjar tidigt som synden.

Så ut i kylan med mig. Återkommer när jag har något att säga!

Kommentarer
Postat av: J

Inatt väckte jag både tjej och grabb med ett abnormt högt PONTUUUS!-skrik. Slår hostningar menar jag.



Och bandet, tja, helt okej =)

Postat av: J

Jag vill bara tillägga att miaow var helt okej, ascension day var bra och track of time gjorde mig så trött att jag stängde av. De får en svag 3a.

2009-04-21 @ 14:54:39
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Deras nya låtar var bättre, och de finns inte än på nätet. Och de var tyvärr (?) bättre live än på inspelning.



Men ja, skrik vinner över hostning alla gånger.

2009-04-21 @ 15:28:09
URL: http://telepatetisk.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Och jag som tyckte +3 var kallt!

2009-04-22 @ 21:56:33
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback