Typisk söndag

Ni kanske undrar hur jag kunnat vara hemma så länge (kom hem vid 13-tiden) och inte ännu skrivit något.
Jag drack knappt en liter kaffe till frukost. Kärlek.
Sedan lallade jag runt i väntan på att Claes Ohlson skulle öppna. Jag hade nämligen sumpat kvar min mobilladdare i sthlm. Typiskt osmidigt. Provade kläder på Åhlens och blev så glad när inget riktigt passade, skönt att slippa köpa massa crap. Köpte ändå nya jeans i fredags. Nåväl, köpte även ett kilo lingon. Så jag åkte hem för att raffinera dessa bär till rårörda lingon. Lingon har en väldigt genomträngande och livsduglig färg. Sitter som berget.
Men det är iaf gott!
Sedan har jag gjort mina läxor, pluggat lite, planerat torsdagens SI-möte och allmänt lagat och ätit mat samt kollat på Weeds.
Just nu smsar jag och lyssnar på winamp på random med all min musik i playlisten.
Så kul har jag.

Jag vet inte om ni tänkt på det, men man tittar för lite på sina fötter.
Upptäckte precis att flip-flop-såret jag hade vid vänstra stortån har läkt. Ska fira med att måla tånaglarna chockrosa tror jag.
Jag har försökt slå rekord i antal sms jag skickar på en dag, men jag tappade räkningen för mycket mycket länge sedan. Smart.

Instant payoff med randomfunktionen - Britney Spears Stronger. Kommer ni ihåg exakt hur dålig den var? Mycket dålig.

Märks det att jag har tråkigt? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback