Gomorron.

Jag måste bara koka kaffe först.

Så,
M lovar mig 35 gånger i rad att hon ska köpa ny mjölk. Jag tror henne.
Nydushad, nyvaken och jag lovar att jag aldrig varit så lycklig över att vakna förut. Jag har nämligen haft samma drömmar hela natten, utom precis på slutet då jag drömde att jag var på ICA.
Nåväl, det jag gissar att denna dröm säger mig är att jag är aningens orolig ändå över att börja i terapi. Jag menar hittills har jag ändå haft min galenskap för mig själv, den har fått dansa omkring i mitt huvud utan att någon bedömt den.

Idag blir det i allafall en sista utstävelse innan jag styr upp mitt liv, för jag antar att det är det som händer när man börjar i terapi.
Jag, M, P och kanske HS och kanske hans vänner ska ut och lalla.
Jag saknar HS. Ja där kom det, det var ju trots allt säkert ett dygn sedan vi sågs..
JAG ÄR INTE TRAGISK.
Jag är söt, så det så!

Dagens nostalgitripp är
http://www.newgrounds.com/portal/view/260338
Jag måste lära mig norska!

Kommentarer
Postat av: sirigrand

nej darling, du måste inte lära dig norska (men du skulle bli härligt skrattretande)

du kan nöja dig med att lära dig texten till Badekaret til Pelle, det är deras viktigaste kulturskatt, trots allt!



:>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback