Saker Mimmi stör sig på

Jag vet att jag började morgonen positivt med huvudvärk och lyckliga bilder, men nu är det gnälltime!

Störighet nummer
  1. De ska ändra zonindelningen så nu kommer det helt plötsligt kosta mig 1000 pix att ha en pojkvän i knivsta. Sug kuk säger jag och tjilevippen säger UL.(Upplands Lokaltrafik)
  2. Mitt tjugoresors ettzonskort för Uppsala som jag köpte för att det skulle gå att resa med just i Uppsala (suprise) kommer jag inte en meter på, har aldrig gjort heller. Jag vill strypa horan som sålde det åt mig, men minns inte vem det kan ha varit.
  3. Sammanfattningsvis hatar jag hela UL för att de är dumma, inte har någon tunnelbana och på att bussarna alltid går när jag inte är vid busshållplatsen.
  4. Att jag läste fel på deras trötta sida. Jag kommer bara behöva pynta 620 kulor för att få hångla. Hatar att reta upp mig i onödan.
  5. Att jag inte är en übermench är jobbigt rätt ofta.
  6. Min telefon är sämst, enda sättet att ladda den är att tejpa fast laddaren med gaffa.
  7. Att det skulle kosta mig 500 kr att lämna in mobilen på ONOFF. Den kostade ju förfan bara 1000.
  8. Att jag inte är Carl Bildt, han har en trött blogg med loggin på. Det måste betyda att han måste begränsa antalet kommentarer för att inte bli mordhotad jämt och ständigt.
  9. Ingen mordhotar mig i mitt kommetarfält!
Sedär, nio lyckliga punkter som jag bara snöt ut.
Nu ska jag gå och träna eller något. Alternativt hoppa som en groda till ICA och köpa godis. Lockande. Jag gillar att skämma ut mig.

Kommentarer
Postat av: J

Visst fan äger ravioli! Det är min frukostlunchmiddag =)



Din dag verkar inte mkt bättre än min ser jag...

Postat av: sirigrand

åh men var det inte värre än så! akta så jag inte mördar dig din lilla callebildt-wannabe! XD



fasiken ja är jätteinte übermench idag, har yrsel helahela tiden å inte är jag sjuk igen, vad jag vet!



puss!

2008-09-23 @ 16:46:44
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv
Postat av: katta

jag vet var din brevlåda bor så jag säger dig bara tre ord: Pa-ssa DIG!



nästan lika bra som mordhot? Lite?

2008-09-24 @ 18:47:36
Postat av: Amanda

Nu jädrrrrar ska du dö.. :P Lite tamt mordhot kanske.



Meeen varför har jag inte sett din blogg förrän nu?





2008-09-25 @ 21:37:14
URL: http://amandasghetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback