Sedär, nu snublade jag igen

Jahapp, så var jag igång. Efter en genomtrötthet hela helgen är jag plötsligt speedad som 17.
Törstig också. Kanske råkade någon lägga amfetamin i min luft. Hoppas inte, jag vill verkligen sova.

Tänkte fånga tillfället och berätta om tre bizarra/otrevliga saker som hänt.
  1. Jag hade en otrevlig stund i regnet i söndags, det var jag, regnet och min extrema mensvärk och jag hade precis missat bussen. Detta är ju absolut inget bizarrt, snarare totalt vardagsjävlighetsbanalt. Men det värsta var att jag stod och kollade på en enorm vattenpöl full av löv med regn på som var jättevacker och jag kunde inte tycka att det var jättevackert.
  2. För cirka 30 minuter sedan fick jag fel paket. på posten. Jag lämnade in rätt avi men fick någon annans böcker. Jag som trodde att alla andra människor var ofelbara klockan nio på kvällen en måndag...
  3. Jag inser hela tiden att jag är ihop med världens mest fantastiska och knäppa människa. Det är i och för sig inte alls otrevligt, men jag kände för att dela med mig.
Puss på er alla små beckbyxor. Jag åt förresten en kanelbulle i lördags, så jag är en bitter hycklare. Och stolt över det. Det var en god bulle!
HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback