Ja kan man tänka sig

Magkatarr, JAG? Icke, jag är ju frisk som en (AJ!) nötkärna. Jag kan äta gudihelvete vad jag vill.
Jag hatar att vara sjuk, speciellt när hela sjukligheten går ut på att hindra mig från att vräka i mig kaffe. Och alkohol, inte dricka sprit! Jag ska på personalevent (dagens löjligaste ord) på onsdag, och hallå. För att överleva måste jag ju blir lite full. Dessutom dövar alkohol smärta...
blä.
Men på alla 11 hemsidor jag kollat står det att det hjälper att sova. Så jag tog en 90 minuters catnap på eftermiddagen. Mjölkprodukter är också bra, så jag och M gjorde panacotta (aka kokt grädde).
Jag tror min kropp motarbetar mig så att jag ska slippa lära mig om var Sartre, Nietche och alla de jepparna tyckte sig veta om livet. Fast, fan, de satt ju alltid på kaféer och drack kaffe. Blodhora. Jag skulle också vara lycklig om jag fick dricka kaffe!

Nu ska jag sova för det gör ont i min onda mage.

Kommentarer
Postat av: fröken gud:

helt jättesant! känner man sig onyttig över en påse chips, tar man en chokladkaka till det. pling; noll! :)

& krya på're!

Postat av: J

Risigt värre du =/ Har du läst nåt om descartes? Gema allt du har isf, jag ska hålla tal om karl :O

2008-10-13 @ 22:08:17
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: katta

hörrubörru, mitt tips är:



håll dig borta från mejeriprodukter, men fullkomligt VRÄK i dig yoghurt. Dumpa bröd o sånt tjafs, käka müsli och ännu mera yoghurt. Alkohol kan du dricka, men rå rent du kan, dvs shotta vodka tills du inte kan stå. Får du ont i magen dagen efter? Ät mer yoghurt.

2008-10-14 @ 20:16:37
Postat av: Lindaaaa

Yaaay! Jag har hittat mimsans blogg, och hon kommer hit i helgen! Och jag har just avslutat världens i särklass tråknördigaste kursbok. YAAAAY! doin the buttshake X.D

2008-10-15 @ 09:08:27
Postat av: J

Skriv nåt

2008-10-16 @ 23:04:20
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback