Ifff

Jag sitter i skolans bibliotek och har långtråkigt. (Långtråkigt är ett bra ord, tyvärr är det egentligen en felaktig benämning på vad jag har och gör. Jag väntar och har ingenting att göra är korrekt.)
Jag väntar på L, vi ska gå och inhandla och uppfinna någon typ av maskeradkostym. I morgon är det insparksfest med tema Svenska klassiker. Jättesvååååårt. Funderar på att gå som Greta Garbo, men det känns lite trött. Kanske om jag hittar en rolig hatt på myrornas. Kanske.
Jag vill ha våfflor!

Nu har jag dödat 3 minuter. Måste döda fler! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Mina ögon svider, min mascara rinner, sminket flyr.
Men jag ser domkyrkan härifrån, det är trevligt.
Får väl ta och glo på den i resterande 6 minuter.

Kommentarer
Postat av: J

Njae jag vet inte. Jag tycker mer att dom är skattade..



Gick det bra eller?

Postat av: sirigrand

MEN DU KOMMER BLI EN SÅ FIN GARBO! när nu marilyn råkar låta bli att vara svensk liksom!



ses om en liten vecka!!! (!)

2008-10-10 @ 07:37:03
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback