Frihet

Jag utnämner härmed Johnny Cash till en av världens excelenta förfestmusik-musiker. Yes. Jag är visserligen fullständigt nykter, men fattas bara annat tio över fem! (Mitt på blanka eftermiddagen!) Jag ser antingen ut som Greta Garbo, eller en spansk änka/skurtant. Det är lite vad man helst vill att jag ska se ut som.
Men ja e in't bitter.
Onej!
Faktiskt är jag inte bitter, det ska bli en rolig insparksfest har jag bestämt.
I morgon får jag min nya fiiiiina fjolliga telefon! :D Livet kan väl knappast bli mer utseende- och prylfixerat än såhär? Härligt.
Och sedan är det helg och jag ska ligga och sova, lösa korsord, äta godis, läsa böcker, pilla mig i naveln och ta det allmänt lugnt. Kanske klämmer jag en film också. Om jag orkar hela vägen till datorn.
Jag ska SLÖA! En riktig slöarhelg ska jag ha! Icke ska mjukisbyxorna lämna min hud på två dygn. Kanske dushar jag. Kanske har jag på mig något annat när jag går till ICA, kanske bakar jag kanelbullar. Men icke, jag säger ICKE, tänker jag lyfta ett vettigt finger eller skaka någon matta. Jag tvättade idag och igår bestämde jag mig för att jag är smartare än existentialismen så den tänker jag skita i, på och av. HA!
 
Nu ska jag fylla i mina störda ögonbryn!

"And I hate you one and all, damn your eyes" / Johnny Cash (lagom cheerfullt sådär)

Kommentarer
Postat av: Kotteby

På allvar?

bajsnödig så fort man går till IKEA?

Det måste vara något i luften....

Typ något köp-en-massa-för-alla-dina-pengar molekyler ligger det i luften. Men den funkar inte på morsan din. Hon får liksom.....



En annan effekt utav det hela.

Jag vill nog ha hennes effekt känner jag.



Din mamma skulle bli bajsnödig hemma hos oss.

Och du vet nog varför.



=)

Postat av: Kotteby

Ja, dottern har verkligen huvudet på skaft!



=)

2008-10-11 @ 20:44:56
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback