Förändring

Okej gott folk, ärligt talat. Det är dags för en förändring. Inga fler bitterheter, tråkiga saker händer bara tråkiga människor, riiight?
Hädanefter kommer denna blogg handla om mode. Och andra livsviktiga roliga saker. Som fest, nagellack och mina relationer. Och saker, alltså, prylar, haha.
Sedan jag började i terapi har jag insett att jag inte borde bli psykolog, jag borde bli kändis, livscoach och författare av populärvetenskaplig litteratur. Jag beundrar verkligen Mia Törnblom. Så jag ska bli som henne, ja utan drogerna förstås, HAHA.
Kvällens halloweenoutfit blir grå mus, fast inte den som sitter stilla i ett hörn och säger pip, haha. Nej, jag börjar med Frosty Wine, rött nagellack, fortsätter med grå sammetskjol (velvet is BACK girl!) och grå urringad topp. Sedan ska jag platta håret och ha musöron. Jag lovar att lägga upp en bild så fort jag är färdig, så om tre timmar ungefär. HIHI.

Vad ska ni klä ut er till, hihi, spännande!


Ja, okej då, inte ens jag orkade med detdär, men det är ju Halloween och det är då man måste göra sitt bästa för att skrämma skiten ur sina medmänniskor.

Kommentarer
Postat av: sirigrand

ja det VAR lite skrämmande! fast mest träffande och kul, så bättre lycka nästa gång ;)



fast nej ok, fnissandet var lite väl läskigt, det var bra gjort av dig! huttrar



jaa.... jag vill ligga hemma hos honom nu och läsa terry pratchett.......... gnälla

Postat av: fröken gud:

HAHAHAHAHHHA!! ja. mig skrämde du skiten ur. :)

2008-10-31 @ 22:09:42
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: J

Du lyckades ett tag ja :o



Ang galonisar, jag vet. Det är skitläskigt

2008-11-03 @ 01:20:54
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback