Sömnstörning...

Jag har vaknat flera gånger i natt och känt att jag lika gärna kunde gå upp.
Dels drömde jag bara om hur man diagnosticerar borderline personlighetsstörning, och visst det är kul, men SÅ kul att jag vill göra det även i drömmen vet jag inte..
Nåja, första gången var klockan halv tre och jag var inte ens kissnödig, så jag lät bli att gå upp och lyckades ett kort ögonblick drömma något annat. Sedan vaknade jag igen vid halv fem och halv sju, men inte heller då var jag kissnödig. Jag lyckades gå upp när jag skulle i allafall. Sådant är minst sagt fantastiskt. Det betyder visserligen inte att jag har tid att morgonblogga. MEN DET STRUNTAR JAG I! (obs, skrivet med shift intryckt, inte caps lock)
Jag ska försöka att inte svära idag. Tror jag.
Igår var jag så trött att jag inte orkade dö. Efter fyra avsnitt av Arrested Development (världens bästa nedlaggda serie...) och ett Cold Case orkade jag bada. Efter det orkade jag baka och skriva tre meningar i mitt PM som numera uppgår till 2 sidor svammel, det borde vara 4. Plus att jag ska skriva två stycken. Jag har inte förberett inför gruppdiskussion vilket känns lätt sagt korkat MEN jag har å andra sidan prioriterat sömn. Det är å andra sidan det enda jag prioriterat.
Jag har inte lätt panik över att det enda vi gör på föreläsningar är går igenom statistik som vore det första gången och glor på dåligt upplösta uppdrag granskning.
Alla filmer vi sett har varit minst 5 år gamla. Och alltså ganska rejält ur tiden om det är debatt vi borde ha.

Nu orkar jag inte tänka mer på det, eller något annat för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback