I'm just here for the ride

Jag är ju uppenbarligen sämst på att blogga. På att faktiskt göra det alltså.
Jag skyller på att jag har haft ont i handen och extremt lite tid.
Jag har inte tid idag heller.
Däremot har jag hela jävla näsan full av katthår. Och snor.
Söta katter, onda hårstrån.

Igår upplevde jag, K och R ännu en brush av dödens föreliggande när vi var ute. Jag var nämligen hemma igen vid 22-tiden. Gamla är vad vi är.
Tragiskt.

Idag ska jag träffa en klasskamrat som ska ha bebe snart. Hon heter också K, fast inte samma som K. Jag borde börja med efternamn istället. Mindre rörigt.

Jag är 35% säker på att kaffet jag dricker är koffeinfritt. Tusan järnvägar.

Jag befinner mig i mitt modershem, (inte moderliv, ish) hon har katter och endast pulverkaffe. Sådant är hemskt även om jag gillar både och. Katterna gillar mig lite för mycket. Hittade min älskade Tistelkatt (a.k.a. Puckokatten) i min rena-tvättkorg. Han verkade ju i alla fall stortrivas där.
Den andra tjockisen sover på någon matta, bättre uppförande. Ja.
Fast jag bävar inför att hon ska upptäcka min kaffekopp och stoppa ner sin långa svans i den. I brist på marmelad menar jag.

Himlen är blå! Jag ser den!
Värt!

Kommentarer
Postat av: sirigrand

fett värt!



men älskling varför ont i händerna? why? jag hatar handont!



anywiiih... jag kommer ha mongotung packning till jul, fatta vad mkt julklappar jag måste få med mig!!

Postat av: Kotteby

Ja, varför ursäktar man sig alltid när man inte bloggat på ett par dagar? Alla gör det. Jag med.



Mycket konstigt!

2008-11-16 @ 11:22:36
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kalinda

Typiskt katter att alltid placera sitt hår där man minst av allt vill ha det. Rentvätten, marmeladen, kaffet. Men de är alltid ursäktade, för de är fluffigt gosigast ändå.

Apropå katter - rekommenderar gärna Breakfast at Tiffany's om du inte sett den. Underbar! Och så kan man fundera lite över borderline-cases..! Yay! ;)

2008-11-16 @ 14:39:38
Postat av: J

Tack =)

Men helt ärligt, vad är somatisera?

2008-11-19 @ 23:13:00
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback