Det kan ju alltid bli bättre!

Okej jag inser att det är själviskt av mig att inte totalt och komplett dela med mig av min helg.

Det har som ni kanske märkt att det vrålsnöat precis hela dagen. Igår hade jag och HS en mysig romantisk kväll tillsammans med tre flaskor vin. Tre flaskor vin är rätt mycket på två klena personer som inte ännu är påväg att bli halvalkade.
Vi såg två filmer, och kände oss extremt smarta och bra.

Vi vaknade till fullkomligt kaos, (Inget fungerar allting rasar)
sedan dess har jag fördrivit tiden med Kenny Starfighter (kickass) och sånt. Nej, jag har inte pluggat, inte på hela helgen faktiskt. Det är för att jag tror att jag är smartast i världen och kommer klara tentan ändå. Jag undrar verkligen hur länge den attityden kommer hålla i sig.

Missförstå mig rätt, jag är uppenbarligen ett pucko som, trots att jag färgat skallen sedan jag var 15, lyckats skaffa sig grå-gröna slingor.
Men-eeeh, det får bli en ny trend eller något. Klär jag mig totalt i grått i morgon kanske ingen märker något.

Nu ska jag äta min middag och lyssna på kärlekslåtar. Möjligen boka tid hos frissan...
Men orka vara fåfäng! Jag färgade ju bara håret för att det skulle ha min naturliga färg överallt. Min naturliga färg kanske ÄR grått? Jag kan ju alltid skylla på att den här kursen har gjort mig 30 år äldre!

Kommentarer
Postat av: katta

varför färgar du håret så att det ska bli din naturliga hårfärg?



Dessutom: Attityden att man kan skita i att plugga och ändå klara sig har jag precis bevisat som sanning. 1 av 12 föreläsningar, inte öppnat boken och klarat tentan. Jag är lika stolt som en kossa med blåbrun krona på högra örat. KICKASS!

2008-11-23 @ 21:44:08
Postat av: sirigrand

Du kan ju stämma skolan för att den får dig att åldras i förtid! JA! då har du råd att färga om håret hur mycket som helst! :D



jag har ångest över att jag inte får praktik. känns som att jag aldrig kommer att bli landskapsarkitekt.



>.<

Postat av: Daniel

Skippa skolan å färg håret!

Kram

2008-11-25 @ 22:51:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback