Varför lever sådana människor?

Igår fick jag träna på att panikbromsa! Jag är tydligen en naturbegåvning på det! Jag tror aldrig jag haft så kul förut. Jag gasar upp till 70, sedan skriker min lärare "bromsa" jag hoppar på broms och kopping och känner hur jag trycker mig bakåt mot stolen. Adrenalin, hejsan!
Dessutom är det kul att vara bra på något utan att behöva anstränga sig!
Annars handlar livet alltid så jäkla mycket om att lära sig saker. Jag hatar det! Eller, ok, det är skitintressant att lära sig nya saker, men ibland vore det enklare om det bara var att ladda hem och köra ett program i hjärnan. Som en Persucon, i Chobits (nu låter jag typ som en animénörd, men det är jag inte, jag orkar inte lära mig japanska vilket jag vill för att få ut något av det så det går inte! Hah! Än en gång är jag gnällig på inlärningsprocesser!)
Men jag är ännu mer gnällig på winamp, som efter en uppdatering vägrar köra windows-media-audio-files det tycker jag är lite lågt!

En annan sak som jag funderar över denna tidiga morgon är anledningen till mitt onödiga uppvaknande. Antingen så är mina grannar dumma i huvudet och hamrar upp tavlor klockan halv åtta på morgonen, eller så har de mycket oregelbundet sex på en väldigt dum tid, med hammare.
Oavsett tycker jag att de kan behålla det i byxorna och låta bli att väcka mig när jag försöker sova bort min förkylning. För jag blir sjukt gnällig av att vara sjuk, och det tror inte jag att någon uppskattar.
Jag gör det definitivit inte!


Nu ska jag plåga migsjälv lite extra och gå ut och andas in lite pollen!
Cheerio!

Ah! Och just det! Jag är förbannad på IKEA för att man inte kan köpa extrapluggar och sådant online! Det är superdrygt för min mamma glömde ge mig de små pluttar som man sätter upp hyllplanen med i en billyhylla till min billyhylla.
-.- Då tycker jag att man borde kunna beställa dem, och få dem hemskickade inom några dagar. Men icke! Oh nej!
Skitikea!

Kommentarer
Postat av: Annchen

Om det var något tillbehör som
hörde till, som glömdes nånstans på vägen, testa att ringa och säg att de inte var med i förpackningen, sånt händer, och isf skickar de det gratis. Det är kanske inte helt ärligt, men ibland får man vara lite sån. Jag har iaf ringt och klagat på det, fast det var på riktigt då iofs. Hade manualen hur man gör så jag visste vilka siffror det var på sakerna som saknades. Annars kanske din mor kan skicka dom hon antagligen har till dig?
Ja, öl är mysigt. Massa byggdamm och stök i en ballokal är också mysigt. Är hemma för att byta om nu och hoppas bli positivt överraskad sen när jag kommer tillbaka. Håll tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback