Och hon liknar min mamma.

Jag känner inte riktigt igen migsjälv i spegeln.
Kanske är det att jag gått upp i vikt och att mina runda kinder fått en inramning av kort blont hår, eller så är det ringarna och det inte helt borttagna sminket runt ögonen. Men jag ser lite ut som en hemmafru. Det kan vara solbrännan och tröttheten också.
En ganska söt hemmafru för övrigt, men kanske inte helt nöjd.
Det har varit såhär i några dagar nu. Kanske en vecka. Jag har sett hemmafrun på morgonen. Och hon liknar min mamma.

Det är lite konstigt.

Kommentarer
Postat av: J

Ja venne, känns som det skulle va bra om nån outtade all skit där som vanligt folk inte verkar veta om.. Pablo är min favorit =)

Bra å bra, just nu känns det dumt. Och snurrigt haha

Postat av: Kotteby

Var det sju gånger? Oj!

Likna mamma kommer alla sinom tid. Även män.
Och då är det illa.

2008-05-29 @ 07:29:53
URL: http://kotteby.blogg.se
Postat av: J

Arbetsgivarna mest.. Jag vann stödstrejken..
Det lär det vara, men sånt är rätt intressant om nån som kan skriva skriver om nåt den kan..

Nä fan jag mådde pyton igår haha, stört.. inte lika farligt idag =) Å gällande mammalooken, så har kotteby helt rätt...

2008-05-29 @ 10:16:13
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback