Livet kommer ivägen ibland

Det är trevligt med dagar som jag inte hinner med att blogga för att jag är ute och lever mitt liv!
-Skola, diskussionsklubb jag ledde i sömnen
-Extrakurs, inklusive norsk-dansk fight
-Pluggsession med L, inklusive te
-Middag på Norrlands, Vego nachos! Vi behövde bara vänta på maten en timme! -.-
-Muffins & öl hemma för övrigt en oslagbar kombo

Inga direkta tankar.
Nu ska jag kolla på Bones, bada och känna mig cool!


image23
Vad som mötte mig när jag gick in i mitt rum på kvällen.

Kommentarer
Postat av: J

Flåt flåt jag e sämst som inte styr några siffror =/

Idag har jag inte haft nåt liv fastän jag inte bloggat, skandal. Å det var en underbar bild du =)

Postat av: Henke

HAHAHA :D

2008-05-22 @ 07:52:53
URL: http://loranga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback