Kris och krislösning

Jag gick precis in i ett tillstånd av djup depression.
VLC la ner, och dels vägrar jag windows media player, och dels vägrar windows media player att ha codecs. Och jag ville verkligen verkligen se säsongsavslutningen av NCIS.
Testar att avinstallera och installera om, går inte det kommer jag börja gråta, skrika och trilskas i allmänhet.
I övrigt upplever jag en enorm lycka över att ha sett The Eye. Att den tog slut alltså. Visst, Jessica Alba är sjukligt het men jag gillar henne bättre när hon är klämkäck och inte vettskrämd. Jag gillar inte skräckfilmer, främst för att jag faktiskt inte brukar bli rädd.

Yaay! Min onda plan funkade! Det är trevligt när datorer visar sig lyssna till hot! Synd bara att jag redan vet vad som kommer hända i NCISavsnittet... Tack K!

Kommentarer
Postat av: J

Mmm borde jag kanske gjort... Efter festen då, läst den? Den blir nästa projekt.

Haha mm tobbe är skön ju =) IQ lägre än skonumret, ändå är han glad...

Postat av: J

Nix nån annan jeppe.. Bara namnet lapidus liksom.. ger mig grava associationer till ludde lapsus, ankeborgs mest otursförföljde man och försäkringsbolagens plåga. =/

Korrekt, inte helt stabil just nu, snusbrist.

2008-05-28 @ 22:30:17
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: katta

du ska inte säga något alls om att förstöra sluten, din mupp! Du förstörde ju typ 4 säsonger av Scrubs, 4 SÄSONGER! Men vaad? Ingen tyckte om Jennie iaf. Eller?

2008-05-29 @ 08:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback