Jag var bara tvungen

Med denhär outfiten blir du garanterat festens charmtroll!
Notera den maniska blicken, de röda ögonen och bimboputet på läpparna. Att svanka är även viktigt för att skapa ett perfekt helhetsintryck!
De käcka pyamasbyxorna tycker jag fullbordar outiften, men en viss komplettering i form av en enorm, svart fleecefilt skapar perfektionism!
Frisyren fick jag till genom att cykla i regn och inte tvätta håret sedan i onsdags! (Och inte bleka det sedan januari.)

Hoppas alla som är ute och festar har det kul. Jag är för trött för att vara bitter!
image20

Kommentarer
Postat av: katta

men fatta, dam-pung(e)!

zäxy. som i xylofon, fast annorlunda.
Socker i överflöd är inte bra.
pöss

btw så glömde du att dra fingrarna genom håret så att allt hår hamnar på ena sidan av huvudet.

2008-05-17 @ 20:44:41
Postat av: siri

det är inte meningen att det ska vara en kul blogg, det
är mitt desperata försök att göra en vettig sida med kläder jag har sytt. synd att jag inte hittat nåt bättre än bloggformat då, jag vet, men jag hittar inget bättre.

2008-05-17 @ 21:05:46
Postat av: Mimmi

MM jag fattade första gången, och det VAR kul!

ja, oj, jag får tänka på det tills imorron, då planerar jag att mixa platåskor med batmankostym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback