Det är söndag, så vad trodde du?!

Min supersnabba UP-netlina (döda Uppsalahumorn, när ska de lära sig att stava mUppsala med 2 p?) är som vanligt våldtäcktsseg eftersom routern har kapaciteten av en efterbliven tremånaders panda.
Det blev lite socialt umgänge ändå igår, trevligt, M kom hemdragandes med sin bror samt A. De åt pizza, jag snodde deras chips och drack martini med hallonsoda, inte så fullständigt vidervärdigt som man skulle kunna tro, men jag rekomenderar det inte. Men det hjälpte nog att läsken var två veckor gammal. På riktigt alltså, hallonsoda är kräksäckligt.
Jag och M började dagen med att gå till Ica och pizzerian vid 13-tiden.
Sedan dess har jag inte gjort så himskans mycket, kollat på lite olika TV-serier och blivit förbannad över att de skuter av folk i dem hela tiden. (Vi har ju redan diskuterat hur jag lever mitt liv genom karaktärer i olika serier).
Gjort ett kapitel i min kursbok och insett att från och med nu överger jag ADHDs förlovade land och ger mig in på antisocial personlighetsstörning. Vilket betyder att inte bara jag utan även andra kommer diagnosticeras i olika grader av gravhet i denna fantastiska patologi.
Jag tror jag är mer den auktoritetstrotsande typen.
Egentligen är det uppförande störning "Conduct Disorder" som alla kommer ha, endast ett fåtal av dem utvecklar antisocial personlighetsstörning (psykopati alltså), men wop-dee-do vad kul vi ska ha!
I morgon ska jag läsa anorexia kapitlet, så har jag tur kan jag komma i form till baddräktssäsongen.
Eller inte, jag gillar inte att vara hungrig.

Jag har även bakat muffins, för imorgon ska vi ut och gulla med 13åringar i Eriksberg för sista gången, de små liven kan förtjäna en sockerkick för att endast komma ihåg positiva saker om oss.

Jag tror jag gillar att baka, städa, shota och diska av samma anledningar som jag gillar att blogga, det ger resultat inom en väldigt snar framtid och lämnar en känsla av att ha åstadkommit något den dagen.
Det andra sidan på det myntet är vad som hindrar mig från att träna, plugga och dricka en halv öl i halvtimmen det ger resultat efter lång tid. (Och är ganska äckligt under tiden)
Detta tyder på att jag har problem med belöningsuppskjutning vilket i sin tur korrelerar med Conduct Disorder.
Ser ni vad snyggt jag fick till det?! Nu ska jag gå och dra M i håret och inte få skuldkänslor eller dåligt samvete, samt dra benen av ett par flugor, bryta några regler och trotsa en auktoritetsperson. (Typ, kassan på ica och att man inte ska gå in med skorna på hemma hos folk)

Frågan är bara exakt hur segt våldtäcktssegt är.

Kommentarer
Postat av: J

Hahaa det där var ju listform. Tillåter mig själv att svara i punktform.

. Mjo de brukar vara det, jag gör det mest för att jag har gratis sms.
. Haha äsch jag ids inte riktigt bry mig så de e lugnt =)
. Det är väl inget att va avundsjuk på? =)
. Det blev pizza, men jag betalade för mig. Man måste ju stödja sin lokala pizzabagare, vad är man annars för förortsunge? ;)
. Nu är jag lite orolig, alla de där symptomen stämmer nämligen in på mig..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback