Dåligt!

Mimmi är förkyld! Dåligt!
Jag har ätit fyra olika små tabletter, och dricker ingerfärste för att komma i shape till körlektionen jag självklart har en dag som denhär.

Valborg var kul! Champangefrukost i ekonomikum, inklusive stekhet sol och galet hög musik samt hattande fram och tillbaks. Det känns som att jag har hunnit bråka med typ alla jag känner, men riktigt så illa är det inte, men många människor bråkade runt omkring mig, och en person blev fruktansvärt arg på mig för att jag tyckte att han skulle sluta ta mig på brösten och be mig att fucka off. (Tydligen för mycket begärt) Vi kom hem mycket sent, och jag sov riktigt riktigt dåligt.
Nu är jag sjuk som straff och vill hellst av allt lägga mig under sängen och gömma mig för världen, men jag får väl vänta till efter jag kört.
 
Jag har noll tankar i huvudet, verkligen endast bomull.

Kommentarer
Postat av: Linnea

krya på dig sötnosen

2008-05-02 @ 12:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback