Äh

Jag lovade M att vi ska se på Romy and Michelle's high-school reuinon när jag är klar med mitt PM, men jag är toktjackad på allergitabletter och socker (kardemummaskorpor och nudlar) så jag orkar inte fokusera.
Idag har gått i fattigdomens tecken. Eller snarare har jag ansträngt mig för att ruinera migsjälv så grundligt jag bara kan. Det har gått bra, köpa kläder är roligt. Sedan har jag fikat, ätit glass och handlat onödiga matartiklar. Glassen var inte onödig, den var god och halvsmält så jag får säkert magsjuka! *yaaay*

Jag har läst jordens krångligaste metaanalys och vill mest av allt hänga upp och ned i ett träd som en fladdermus och spotta ut artikeln på folk som går förbi.

Kommentarer
Postat av: J

Mmm en sån där rackare som gnäller fast det egentligen inte finns skäl till det ;)

Så du menar att jag ser lesbisk ut? =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback