Jeansdag

Eftersom livet ändå var som det är imorse, passade jag på att prova jeans. Ingenting får mig så nere i skoskaften som att prova jeans. Ingen kan möjligen se ut på det sättet som jeanstillverkarna påstår att man ska göra.
Jag gör det i allafall inte. HM och Lindex hade endast vidrigheter att erbjuda i det området. Speciellt Lindex, allt var jättejättesmalt längs anklarna, och för stort och pluffsigt i midjan. Perfekt om man vill se tjock ut. Men det vill inte jag.

Hmm, jag skulle egentligen åka till Stockholm idag. Men jag har ingenting att göra i Stockholm. Så jag vet verkligen inte. Funderar på att baka muffins istället och kolla på Gilmore Girls. För jag vill inte hem. Inte idag.
Men om jag ska baka muffins var det dumt att jag drack upp den sista mjölken. Så jag kanske åker till Stockholm ändå.
I övrigt har jag sökt 2 jobb idag. Go me! Ica och Securitas. Lär ju inte få något av dem men ändå. Att jag ansträngt mig ger mig lite självförtroende.
Men fan bara lite.

Dagens citat
"There is no use for a lava lamp unless you're on drugs"

Kommentarer
Postat av: henke

haha maybe so maybe no!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback