Vi ska plantera träd

Vin och äppelpaj till sverige-spanien var kanske inte jordens mest stereotypa, men sverige torskade ju ändå så what's the point?
Jag och K ska gå och handla, jag är lullig för vi köpte en treliters. Jag har tjafsat med H för att han inte tycker att jag inte är fanatisk fotbollsfantast, vilket jag är, åtminstonde i onyktert tillstånd.
Vi ska plantera 7 almar för att kapten säger att han ska plantera saker, (saker som växer iaf) så vi vill ju inte vara sämre!
Tågresan till Sthlm var fantastisk, jag sov och dräglade på emo:t som satt bredvid mig!
Nu har vi mest flummat, supit, jag har ringt diverse män i mitt liv, (H och Pappsen) för att gnälla över sagda fotbollsresultat. (Nu börjar K tjata om att jag borde förgylla våra enkla stunder ihop, hon låter sjukt episk men jag är för full för att egentligen kunna uppfatta och citera, det var något om draman...)

Nu ska vi köpa mjölk!
Öl och tomater! ( Dagens fråga "Kan man plantera damm?")
Puss HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback