Secret Diaries of a Garlic Princess

Fuck HORoskopet. Jag kan ge kärlek åt migsjälv. Jo det kan jag.
Efter allmänt slö dag, (ja säkert säger ni som läst mina tidigare inlägg..) träffade jag M i klassen och tog en (som i faktiskt 1, uno, ONE) öl, och lite mat på Upplands Nation, vilket var oförtjänt mysigt och det var ju tillochmed varmt idag märkte jag när jag gick ut för första gången vid halv fem.
Nu har jag kommit hem igen, startat en tvättmaskin, badat, klippt tånaglarna och ska väl egentligen ha slängt in allt i torktumlaren för en kvart sedan. Men det är mycket roligare att blogga i bara handduk. Jag är seg.
Snart mer äppelpaj. =D
Och typ, Sailor Moon eller helt enkelt sova.
Det känns så skönt att vara ledig en fredag. Jag menar det faktiskt, orka festa varje helg. Efter midsommar är jag rätt körd och sådär så jag tar det gärna lugnt i min ensamhet. M är i Stockholm och har förhoppningsvis kul. =)
Jag ska lyssna på Timo Räisänen och glädja mig över att även han kommer till Arvika.
Why didn't I knooow, why didn't I seeeeee. How did I make the same mistake again oh sweet Mariiiie?
Bra låt, utom att den får mig att tänka på Marie, min förra chef. Och Depeshes Oh Lilliane får mig att tänka på vår fackansvariga.
Men det gör inget. Det är fart i musiken och seghet i mig. Hela jag stinker nog vitlök eftersom jag åt tzatsiki till maten.
Nu blev jag sugen på att dra till Grekland. Men jag får väl nöja mig med Portugal i augusti helt enkelt. Jag kanske till och med blir lite brun. Vem vet? Troligen blir jag mer röd som en kräfta.

Men nu ska jag berätta om min nyaste hobby.
I Uppsala bor inga kändisar. Alls, men väldigt många som ovetandes går runt och ser ut som kändisar, och då menar jag inte de som försöker se kända ut, utan alltså look-alikes.
Medan jag väntade på M utanför Åhléns såg jag en Johan Glans, en Jennifer Lopez i träningsbyxor, Elden Henson (han rödhåriga killen i Butterfly Effect) och ingen mindre än Englands drottining helt klädd i ljusrosa! Sug på den!
Nu ska jag gå och lukta vitlök i tvättstugan. Möjligen klä på mig lite innan dess. Men bara lite, fredag är väl nudistdag?

Kommentarer
Postat av: katta

En johan glans? Du måste gå fram och skånestockholmsk säga MIUUU! Och direkt efter bjuda på en kaka. men bara om det är torsdag.



Är det fel att dricka en 8a vodka till frukost?

Neeee, jag njuter bara av det goda som livet (läs: davids pengar) bjuder på.

2008-06-28 @ 14:49:25
Postat av: Mimmi

Vodka till frukost är alldrig fel! hehehehe

Postat av: katta

aLdrig!

Lär dig stava. :P

2008-06-28 @ 16:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback