Ks kräkskola

Eftersom K själv är höjd över pöbelns behov att yttra sig genom att blogga försöker jag här återge hennes vackra och nyttiga tips om kräks.
Vi pratade om det i går efter min prestation.
Tyvärr så minns jag inte vad vi sa.
Men kontentan gick ut på att man blir smal av att dricka öl, och sedan försökte vi (jag) utröna varför min spya hade varit så röd.
Nu gäller det bara att hålla tummarna för att alla bilder på mina bröst inte kommer finnas på facebook inom det närmsta dygnet.
Och på att min mamma inte läser dethär.

Kommentarer
Postat av: J

Jorå han e en fin kille =)

Å din verkarnte gått av för hackor nej haha

Postat av: katta

Angående att spy så sa jag att man struntar i att äta, dricker alldeles för mycket öl och spyr så har man jättefin mage dagen efter eftersom magen är tom och alldeles nytränad (vilket givetvis får mig att låta som en alkoholiserad anorektiker, men idag har jag ätit som en vettig människa så du kan återigen koppla av istället för att oroa dig för mina exeptionellt unika matovanor)



eller, det var iaf så som jag minns det, för det är så jag brukar lägga fram det. Till min mammas stora sorg.



Btw, att kommentera på DIN blogg är ju lite som att skriva en egen. Eller?

2008-06-22 @ 21:27:04
Postat av: Kotteby

Så med en karatefylla krävs en lucköppning dagen efter. Låter kul. Inga pengar kvar, och man minns inte ens festen. Party!



Karatefylla är som ett moment 22.

Pengar försvinner trots att man inte gjort något.



=)

2008-06-22 @ 22:40:19
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: T

Hehe, du behöver inte vara orolig för de där bilderna. What happens in tranås, stays in tranås :)

2008-06-23 @ 07:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback