justja

När vi(Vilka vi? undrar någon. Jag och mina löss blir svaret  ) för övrigt pratar symbolik kan jag passa på att be om ursäkt för mitt mesiga kategorinamn. Det är inte så att jag gillar Kent i onödiga proportioner, jag är väl som svenskar är mest på den punkten. Det var bara det att jag inte hittade någon annan låt med ordet juni i texten eller titeln. (Att nästa månads kategori inte ens kommer från en låt utan från ett avsnitt av Mongo Från Yttre Rymden är inte mitt fel heller, det är ingen som skriver sånger om månaden juli. Troligen för att de i juli är för upptagna med att dra över varandra, folk verkar nästan alltid ha allmänna sexliv och sommarförälskersel under sommarmånaderna. Vilket är osolidariskt allra minst! Det är på vintern man behöver någon att dregla på i sömnen, på sommaren är det för svettigt ändå)
Det var en lång parentes, men den bjuder vi på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback