Jag tror det blir en etta på alla

Små värdelösa dilemman kantar mitt sinne.
  • Sova eller sitta uppe halva natten? Att sova är tråkigt, är jag vaken hela natten är jag dödligt trött imorgon.
  • Dusha på kvällen eller på morgonen? Dushar jag nu kan jag sova längre, men det är tråkigt att dusha.
  • Vara snygg eller ful på jobbet imorgon? Att vara snygg har sina fördelar, att spara fem minuter på att inte sminka mig också.
  • Ladda mobilen ikväll eller imorgon? Laddar jag den idag är den laddad imorgon men kan få dålig batteritid på sikt, laddar jag den i morgon är det kanske för sent.
För alla andra verkar det så lätt. I varanTV är svaret på frågan "Ska vi hångla här eller hos mormor?" "Hos mormor." Men sanningen är att jag gillar att ha svårt att välja. Jag brukar nämligen aldrig ångra mina val så det är trevligt att dra ut på det i oändlighet.

För övrigt klarade jag precis mitt badge-prov. Nu är det bara provet på onsdag som ska kirras, sen är jag väl typ godkänd! Jag gillar när saker går fort.

Kommentarer
Postat av: Henke

haha beckomberga thataway -->

:D

Postat av: J

Det är inte lätt när det är svårt, men det är iaf varmt när det är vår.. ;)

2008-06-10 @ 11:00:44
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: my&sophie

du är skön!

2008-06-10 @ 22:01:08
URL: http://aligater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback