I don't see what anyone can see in anyone else, but me

Eftersom jag är ensam hemma, (och inte har minsta lilla aning om var M och M kan råka befinna sig) inte kan dricka kaffe (abstinensbesvären är helt fantastiska tackar som frågar, jag har inte haft såhär ont i huvuvdet utan att ha migrän någonsin förut), eller gå ut för det är inte varmt, och inte har något annat att göra eftersom jag tröttnade på att spela the Sims (jag är helt enkelt för bra på det, ärligt alltså) och jag inte lyckats få ner ett endaste litet avsnitt av Sailor Moon (på japanska), så får jag väl rycka upp migsjälv och blogga en stund.
Jag skulle förstås kunna städa, det luktar vider i vardagsrummet, men eftersom jag vet med mig att det inte är mitt fel och jag ändå åker till Tranås imorgon så kan ni ge er på att jag inte tänker göra det. Jag skulle kunna röka, men jag orkar inte stå på balkongen.
Skulle kunna ställa dit en stol förstås.
I am a genious!
Men jag pallar ändå inte. Ska lyssna på Hello Saferide och känna igen mig och minnas hur det kändes att vara nyoälskad.

Om inte allt för länge kommer tristessen att försvinna, för jag ska till L och kolla på fotbollen när den nu börjar. (20.35, jag bara gillar inte att verka alltför punktlig och pedantisk.)

Igår betedde jag mig synnerligen excentriskt i och med att jag gick omkring och sjöng för migsjälv nästan hela kvällen. Det var trevligt. Speciellt trevligt är det att sjunga på tyska i och med att jag inte kan tyska. Det är kul att kunna saker som jag inte kan egentligen. Som att jag kan en hel låt på japanska, det imponerar åtminstone på japaner.


Kommentarer
Postat av: Melina

Vems fel är det då att vardagsrummet luktar vider?? I'm trying to CLEAN here! :( Igår städade jag iaf tronen och rengjorde handfatet... Känns bra för min del iaf :)

2008-06-19 @ 13:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback