Hemmets dravel

Jag upplever en svag lycka över att den bikiniöverdel jag beställde i typ, mars eller något, äntligen håller på att skickas från HM. Tack Gud att du ger mig något att leva för. (Förutom vissa glädjemoment på jobbet/jobbutbildningen som jag låter vara osagda. Och då menar jag alltså inte bara den aldrig sinande tillgången på kaffe eller att det faktiskt är rätt kul och att alla garvar när jag drar dumma kommentarer)
För övrigt är jag mest kissnödig. Och trött. Jag har badat så det börjar väl dra ihop sig till läggdags, ska bara gå igenom lite anteckningar så jag har en rimlig chans att klara provet imorgon. Det lär vara positivt.
Jag är godkänd av länsstyrelsen, det känns bra. Men jag börjar tröttna på att Arlanda är så stort. Långt att gå och så.

Jag upplever ett enormt behov av att borsta tänderna och ångrar stilla att jag inte köpt någon tandkräm alt utpressat M till att göra det. Men hon har ju ett liv så det skulle säkert inte gått ändå.

Nåväl, jag ska väl rycka upp mig och göra något vettigt. Inte för att jag kommer på något. Plugga, så var det ja. Äta? Överskattat! Ska vänta på att håret torkar och sedan går jag och lägger mig och drömmer om kroppsvisitering.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Provresultat?

Fick ugglan följa med?

Postat av: Melina

Jag SKA köpa tandkräm. Jag vet att det är min tur. Och nej, jag har inget liv!! UUUÄÄÄÄÄHHH



Jag ska köpa det idag!



Kram



P.S. Du äger!!

2008-06-12 @ 10:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback