Nu ska jag verkligen sova

Eftersom jag inte sovit lagom mycket inatt var jag självklart zombietrött på jobbet.
På väg från terminalen till tåget träffade jag en tant. Hon var jättesöt och jag hjälpte henne hitta till tåget jag själv skulle åka med. Hon ska be till Allah för mig. Hon sa att jag var hennes räddande ängel.
Jag tyckte om henne.Jag vet inte vad hon hette men det gör ingenting. Vi pratade om städer och naturen. Och hennes barnbarn.
På jobbet såg jag två kändisar varav bara den ena jag kände igen. Den andra var en föredetta fotbollsspelare, ganska jättekänd.
Annars är jag mest trött och ganska glad.
Och hungrig. Jag har mått illa hela dagen och vile inte äta min smaklösa pasta. Så jag har mest levt på yoghurt och Burn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback