jag vill tacka evolutionen

Det känns som att det bara är jag i hela världen som är vaken. Att det är måndag får mig att inse felaktigheten i påståendet, men jag är för trött för att riktigt ta upp kampen.
En intressant sak har hänt, förutom allt annat som är mitt liv menar jag, min kropp har bestämt sig för att ingen vettig människa vaknar senare än klockan åtta. Så varje morgon, oavsett hur lite jag har sovit, hur bakis jag är och hur kallt det än är i rummet kan jag inte somna om när jag vaknat.
Det känns ganska överflödigt att börja klockan två och inte utnyttja tiden till att sova.
Men jag utnyttjar tiden till andra saker.
Men det är verkligen olistigt, för eftersom jag börjar sent är jag vaken sent för att jag ju har sovmorgon. Men det har tydligen hypothalamus satt P för.
Jag får någon vag ihågkomst från någon skolbok från i höstas, någonting med hamstar, zeitgerbers och att den biologiska tidsrytmen ställer in sig på något och vägrar ändra sig.
Jävla hamstrar! Jag är trötthetsbitter. Det är iofs underhållande. Men ingen annan är ju ändå vaken och roas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback