Gonatt

Dagens citat: "I'm fine, my nose was just overflowing with awsome and some of it had to get out" *snyter sig*
Jag tar tillbaks allt elakt jag sagt om How I met your mother.

Jag dricker kaffe bara för att det är gott, dvs koffeinfritt, vilket är sorgligt men bättre än att inte dricka kaffe alls eller inte kunna sova inatt. 
Hur jag än bär mig åt ser jag ut som något från desperate housewives, troligen med samma maniska blick. Jag skulle helre se ut som något från sex and the city, utan maneater-blicken.
Koffeinfritt kaffe är inte lika gott som vanligt kaffe. Jag blir inte lika glad som av vanligt kaffe. Jag känner mig blåst! Av migsjälv! Dåligt.
För övrigt har det varit en bra dag. Soligt, pappigt, tårtigt.
Nu är min mage full av värdelöst kaffe och mitt skrivbord fullt med skräp. Jag behöver sova.
Men det tänker jag inte! Jag tänker kolla på väldigt många fler avsnitt av How I met your mother. Mest bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback