Fredag, schmedag

Dududududu En liten tjej med jättelånga flätor, sådär en fjorton år och rätt söt, men om hon ramla' på sin lilla rumpa, kan du va säker på att hon tjöt
Ett ööööööööde som hon inte riktigt kan förstå, och inte veeeeeet hon hur det ska gååååå
Hur det ska gå hur det ska gååååååå

Eeeh, kaffet är slut. Eller snare mjölken. Och jag äter lunch klockan elva för att slippa vara superhungrig klockan fyra och inte ha något att äta på sista rasten.
Men jag kan inte riktigt lura migsjälv, min kropp skriiiker efter kaffe. Kaffekaffekaffeeeee skriker den!
M skriker att hon hatar mig, men hon hallicunerar även ihop konstiga historier om galna hundar och troll i skogen.
Igår köpte jag en fjällrävenryggsäck. Idag försöker jag fylla den med allt jag äger. Det går sådär.

Gissa om jag ska jobba idag.
JA! Rätt!

Kommentarer
Postat av: J

Du borde alltid vara utan kaffe, inläggen blir lite mer svåra att förutse då =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback