EZ

Okej, jag ska försöka skriva ett riktigt inlägg också.
 Det är bara det att jag inte stör mig på någonting idag.
Eller jo.
Jag stör mig på människor som har enorma, fåniga leenden i ansiktet när de går runt helt ensamma.
Jag stör mig på personer som lyssnar på glad musik och dansar på tunnelbaneperongen.
Jag stör mig på människor klädda helt i vitt. De reflekterar solen på ett äckligt sätt.
Jag stör mig på hallåorna på TV4, jag stör mig på Martin Timell och När och Fjärran.
Jag blir rädd av Ernst Whatshisface.

Jag tror jag behöver ladda ner lite skunk anansie och någon arg typ av punk, för att väga upp för att jag precis skrattade i badkaret. Jag känner mig labil som en tonåring. Jag känner mig som 16. Och det är bra.
Tur att coctail-hour är slut.
Jag kommer i mina favoritjeans igen. Och när jag vägde mig hemma vägde jag som jag brukar igen.
Men det är inte därför jag är glad. Jag är inte glad för något speciellt.
Jag är bara glad för att det blåser ute och livet är enkelt och för att det är enklare att vara glad än att gnälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback