Dagens sanning, utstävelser

Jag pratar för mycket.
Har jag alltid varit sådan? Jag vet inte. Jag vet bara att jag aldrig håller käften. (SE, jag har lärt mig! Ett L)
Jag bloggar oavbrutet, skriver åtta meningar som svar på en ja eller nej-fråga på facebook, samt bubblar konstant om vad som helst och lite till. När jag är glad. Att jag inte kan hålla käften är ett tecken på glädje. Eller ja, ibland pratar jag när jag är sur också.
När jag inte pratar så tänker jag, eller så sjunger jag. Eller så pratar jag bara tyst så att ingen annan hör det.
Hur kan jag då vara en bra lyssnare? Men det är jag.
Fasiken, klockan är 12:12 och jag har inte tagit på mig mina jobbkläder än. Typiskt dåligt eftersom jag ska gå till jobbet om 30 minuter. Och hellre sitter här och pratar med datorn.
Jag tror jag har ett överdrivet behov av att kommunicera. De enda gångerna jag är tyst är (inte när jag går på bio, oh you wish) är när jag hmm, HÅNGLAR. Då måste man nämligen hålla käften. Att jag helre pratar än hånglar är en helt annan historia.
Jag undrar inte varför jag inte har en kille. Haha. Jag menar, man ska vara kort, korkad, snygg och tyst. Jag är tyvärr bara kort och snygg. Korkad kan jag låtsas vara men jag kan inte hålla käften. Och jag kan prata om allt.
Att jag är kissnödig, varför gröna ärtor är cancerframkallande och hur många strumpor med nalle puh en laglydig medborgare borde äga. (minst 2 par)
Men okej, nu ska ni få njuta av allmän tystnad och jag ska gå till jobbet.
Och prata ihjäl mina kollegor istället.
Moahahahahahahhahahahahahaha


Eeeeeh, nämde jag att jag precis drack 2 koppar kaffe?

Kommentarer
Postat av: katta

du är så söt när du försöker.

På tal om det kan jag påpeka att hellre stavas som jag precis stavat det, dvs med 2 L och att nämnde är med både m och n (du vet, man näMNer saker).



Men du är ofantligt rolig när du är bitter. De där 10 sakerna man inte behövde veta eller vad det nu var (se jag är så ointresserad att jag inte ens kan erinra mig rubriken) tyckte jag var riktigt spektakulärt givande. Men jag anser däremot inte att man behöver äga nalle puh-strumpor. Jag gillar enfärgat.



Jobbet går bra, likkvoten ligger fortfarande på totalt 3 och jag får mobba mina kollegor. Dessutom har jag fått öl, drinkar och tårta idag, mest för att mamma tyckte att vi skulle fira min brutala framgång gällandes både jobb och utbildning.



Hörs snart så kan vi leka lite och du ska få din födelsedagspresent!

2008-07-18 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback