Arvika, hemkomsten

Jag vet inte var jag ska börja. Så vi gör en punktlista helt enkelt.
Årets Arvikaskörd
  • 22 nya mail, 2 brev
  • 1 blåmärke på högra knät
  • 1 dunderförkylning
  • 1 brutalt stor hög med smutstvätt
  • Oändliga mängder trötthet
  • 1 schyst solbränna
Och det är så värt det. Att i 5 dagar kuta runt och vara energiberikande "man borde massproducera henne och ha en i varje bil så är energikrisen löst" ha asroligt och vara positivt aggressiv. Det borde alltid vara Arvika. Arvika är meningen med livet. Jag vill tillbaks. Fast det är sjukt skönt att sova i en riktig och varm säng och dusha när jag känner för det.
Men liksom, nu måste ju livet tillbaks till en normal nivå, inte dra sexskämt hela tiden ("Jag vill tacka Mimmi, för att allt hon säger blir till sex"), ingen som kallar mig för Kissmimmi, ingen liten grupp 3 (MINKT) att bossa över, ingen comradio att känna sig viktig med.

Jag har så sjukt mycket att skriva, men så sjukt lite tid. Och knappt några ord just nu. Jag ska klä på mig, packa mina saker och sedan kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback