Ännu ett tecken på min förträffliga intelligens

Grattis jag har vunnit en volvokombi! Jag inser att jag bloggat extremt mycket idag. Men det är bara att hoppa över, jag har för mig att jag skrev något förra veckan.
Jag är ett geni som har lärt mig omvandla sunkiga windows-media-file filer till trevliga mp3 filer. Eller snarare, kommit på att internet ju måste krylla av freeware för sånt. Och det gjorde det.
Annars är jag nog inte världens smartaste.
Jag har ont i handen för att jag lekte att mina nycklar var en boll jag kunde kasta upp i luften. Det gick bra med tallkottar. Men det verkar inte finnas några tallar ute på landet här i Flogsta. En mamma med barn stirrade misstänksamt på mig, hon trodde väl att jag skulle mörda hennes fula lilla cyklande unge med nyckelkedjan eller något. Men det verkar ju ansträngande.
Sedan pratade jag med några hästar, men de var inte så trevliga. De såg mest hungriga ut.
De ville nog äta mig.
Jag har troligen dille på mord eftersom jag har sagt till väldigt många att man kan döda folk med dedär små plastpåsarna man lägger läppglans i utanför säkerhetskontrollen vid flyget. Nästan ingen tycker det är kul heller.
Undrar vad Freud skulle säga. Troligen någonting smart men korkat.
Eller bara att jag har dödsskräck och försöker hantera det.
Jävla Freud!

Jag har i allafall varit på en stärkande prommenad ute i spenaten, bara jag, en tjock villaägare (tror det var en man, för han hade ingen BH till sina bröst) en rackarns massa joggare och en sur tant med hund som jag skrattade åt.
Känner mig jättehurtig och husmoderlig i och med att jag hittat miljontals slånbärsbuskar som jag kan förvandla till saft någon gång frammåt höstkanten. Nej det kommer nog inte hända, men gör det det ska jag ha saftkalas eller något.
Nu är jag hemma och jag blev bara lite uppäten, av mygg då, och det var väl den söndagen i princip.

Mina öron blöder för att jag var dum nog att ha örhängen och sedan tappa väskan med mobil/mp3spelare när jag hade hörlurarna i.

Kommentarer
Postat av: katta

Det var nog ingen häst, jag skulle gissa på att det var en smal ko.

2008-07-21 @ 16:15:14
Postat av: T

Hahaha, ja eller hur :)

2008-07-21 @ 18:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback