16 dåliga idéer.

  1. Grädde, jordgubbar, rödvin och vita soffor.
  2. Asbra ljudsystem, asgriniga grannar.
  3. Förkylningar och verklighet.
  4. Färdigtuggat tuggummi och små, håriga hundar.
  5. Dålig musiksmak och storhetsvansinne.
  6. Vita lakan och vänner med snöblindhet.
  7. Ensamhet, tristess och fria ytor.
  8. Läkare och bläckpennor.
  9. Ailiens och katter. (För att det är svårt att veta vilken som är vilken)
  10. Social fobi och klaustrofobi.
  11. Sandslott, blöta badkläder och dålig balans.
  12. Facebook, fylla och paranoida chefer.
  13. Småbarn och kyrkor.
  14. Lättlurade  35åringar och ondskefull omgivning.
  15. Godis med extra fibrer.
  16. Ikea, löningshelg och brandlarm.

Kommentarer
Postat av: melinda

haha de där med läkare å bläkpennor stämmer så bra! man ser aldrig vad dom har skrivit!

Postat av: melinda

hehe, säkert schimpanserna, dom har ju 98% lika genuppsättning som vi människor har jag för mig att jag lärde mig i skolan hehe... å vi människor är ju höjdare på det ! :D

2008-07-20 @ 19:58:49
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback