I don't feel like dancing

Vaknar med en känsla av att jag behöver bli smartare.
Det snöar.
Och du har rätt jag borde inte bränna mina sista hjärnceller.
Men idag börjar min detox månad.
Var och handlade igår och det kändes så ofattbart lyxigt att vräka på med grönsaker och lax och tusentals små inlagda vitlökar och sallad och nyttiga saker. INGEFÄRA! Broccoli! Köpte tillochmed selleri, som jag HATAR bara för att det ska vara nyttigt.
Jag hade glömt att jag tycker om att ta hand om migsjälv. Hur sorgligt är inte det?
Men det är ju sorg.
Det är ju det förra halvåret bestod av.
But I need to pick myself up!
Det är liksom inte ok att få hem ett brev från blodcentralen, (öppnar med livrädsla för att det ska stå typ, HEJ DU HAR AIDS! HEJDÅ! fast, de kanske skulle ringa då...) där det står att mina blodvärden suger och om de inte blir bättre vill de inte ha mitt blod. Så, järn ska vara bra att få i sig.

Och det är dags att bevisa att jag är roligast i världen, alltid.

(you say I must eat so many lemons, cause I am so bitter... )


Är jag inte äldre än såhär? Jag kommer ju aldrig längre.
För tre av sju dagar är inte så stabilt.

Allting är vitt i luften, tillochmed tegelhusen får en viss charn av pyttesmå snöflingor.
Och idag ska jag ha söndag, bara göra mig iordning inför livets början, och terminens.
Och årets! January here I come!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Henke

praktmongo ja... ne jag ska inte utmana ödet :P
dessutom är du nog den enda jag känner som skulle ta en vit månad pga sin a"blodvärden" :D
aja, lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback