Lite mer luftburen AIDS

För en liten uppdatering om mitt sorgliga tillstånd kan jag informera om att jag nu är inne på dagens andra ipren, andra mucoangin och andra powernap. Jag skulle hellre vara inne på dagens andra flaska tequila. Har en känsla av att jag skulle bry mig minder då, spy mer, men bry mig mindre..
Okej skämt åtsido, just nu mår jag, om än artificielt, ganska bra. Att svälja är tillexempelt  bara undefär lika plågsamt som att sitta på ett häftstift, förut var det mer som att skära av mig foten. Nej, jag hade hellre skurit av mig foten.
Mitt finger har slutat dregla äckelvar för stunden och solen har inte gått ner än.
Funderar på att ta dagens andra dush och gå ut i köket och laga någon typ av mellanmål. Men F är säkert där, och jag orkar inte använda rösten just nu, eller hjärnan, för det måste jag alltid, för att inte bara sucka rakt ut och säga något som skulle göra henne suicidal. It's been known to happen, och jag njuter bara lite för mycket av den makten, och sen känner jag mig äcklad av migsjälv efteråt.

Började av någon anledning gråta när jag mikrade min lunch, jag tror att hela infektionsgrejen gör mig instabil på mer än ett sätt.
Ett och ett halvt kapitel kvar i "det sociala landskapet" (boken som får en vecka i en stenöken med sand i halsen och löss som enda sällskap att verka stimulerande)

Jag fryser lite, men jag glömde att jag tänkte köpa en febertermometer på apoteket så jag vet inte om det är för att febern stiger eller för att jag borde ta på mig ett par extra sockar.
Men jag är definitivt illamående.
Funderar på att dusha i alkohol, det borde decificera mig, eller?
Något annat upplyftande är det konstiga utslaget jag fått på kinden, det är säkert syfilis. Eller spetälska.
Skulle vara coolt att vara spetälsk. Eller, coolt kanske är fel ord, men jag skulle lätt känna mig unik! Vad nu det tjänar till.
Och nu fick jag ont i handleden, jag lovar att infektionen spritt sig till armen. HAT!
Nu till dagens tredje powernap!

Kommentarer
Postat av: Henke

De va fan va de gnälls här!
Gå och köp en stock snus, ett gäng tidningar (Rocky, slitz och FourFourTwo är att föredra), koka en stor fet kanna jordgubbsthe med ett halvt paket socker i. Sen går du och lägger dej och går inte upp förns du är frisk. En och annan apelsin skadar inte heller har jag hört.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback