I hung your picture on the wall

Denhär dagen går under "orkas"tecken.  Jag måste orka.
Hittills har det gått ganska så bra. Jag orkade gå upp klockan åtta, och jag orkade läsa i min bok. Jag orkade hinna i tid till körlektionen (jag körde ganska trött, dvs dåligt, men skyller på att jag är ringrostig) sedan orkade jag gå till Dag Hammarskjölds biblioteket (eller vad i helvete människan hette ) och plugga. Sedan orkade jag gå till Akademibokhandeln och lämna tillbaks en bok. Och jag orkade köpa ost och ingefära på Hemköp.
Nu orkar jag inte riktigt renskriva mina anteckningar på datorn, eller gå och träna.
Jag vill hellst sitta hemma och äta saker. Det är inte riktigt anpassningsbart på min kropps behov av mer rörelse än att gå i trappor och trampa på kopplingen.
Mest av allt vill jag äta ost. Men jag lät bli att köpa ett nät babybel eftersom de kostar oskulden. (och den har jag som bekant inte kvar att betala med).

Just nu roar jag mig med att kolla mailen och kolla vad en stavmixer kostar på rusta.
(inga nya mail och 129 kronor)
Rusta stödjer BRIS, det bryr jag mig inte något vidare om.
Bäst att lyssna på mmmbop en gång till. Då kan man inte plugga samtidigt, man måste hoppa omkring och se nördig ut samt minnas tiden då Hanson existerade som begrepp och alla var tvugna att välja någon att vara kär i. (Och alla undrade om de verkligen var killar allihop... De kan fan ha fått sjukt mycket ass bara för att tjejerna ville VETA)

Fast det är fasligt vad  fort man tröttnar på den, kan vara för att den är så substanslös och lätt ångestframkallande.
Nåväl, back to reality.

HAHAHAHAHAHA!
Cute one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback