Eeeew

Eeeew
Jag har brutaltråkigt och borde plugga. Lyckades en stund med att kombinera att sova och läsa samtidigt, det var skönt. Vaknade nyss med tre kilo drägel på kinden och tröjärmen. Sova på dagen är skiten.
Kanske borde förklara bilden. Såhär var det, jag är beroende av tjuvlyssnat.se och allt sånt, och i overheardinnewyork var det en tjuvlyssning om att någon skulle stämma någon annan för 8 mcGriddles, den var inte särskillt rolig men jag har som sagt tråkigt och ville veta vad en McGriddle var för något.
Och så får man jordens teddyscare! Sirap, hamburgare, bacon och ost?
Där har vi ett bevis på vad groupthink kan göra. Vem kom på att människor gillar ost och sirap? Eller är det bara för att de är amerikaner? Skulle någon äta dethär i Sverige?
Blev tvungen att kolla in deras svenska hemsida, jag har inte ätit på donken på så länge att jag inte minns hur det smakade. (En kombination av vegetaniarism, och att det finns ett centralt Max i Uppsala )
De svenska bilderna på diverse saker har betoning på grönsaker. Bara en sån sak.
I USA finns McRibs, och friterade mcWraps. I Sverige har de tunna pannkakor, och ingen jävla sirap på bilderna.
Salladsmenyerna är iaf samma matporriga salladsklet i båda länderna vad det verkar.

Men överhuvudtaget, försöker vi i Sverige åtminstone låtsas vara nyttiga?
Jag känner mig vuxen, jag blir inte ens sugen på en mcflurry Dajm.
Ish, illamående.
Roade mig med att sätta ihop en meny, senaste kampanjen med de tillbehör de rekomenderade/gör reklam för. Energiinnehållet uppgick till 88% av mitt dagsbehov. 94% av mitt proteinbehov, 141% av fettbehovet, 57 % av kolhydratbehovet och 126 % av salt "behovet". Grattis McDonnalds!
Så, nu har jag outrageat tillräckligt om lönnsirap och bacon. Tack och Hej

Kommentarer
Postat av: Henke

E du go eller?

Postat av: Mimmi

ATT jag är!

2008-02-25 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback