'Cause everything's wrong, well it's allright

Jävla hemtenta till att vara tråkig då. Två timmar har jag suttit här och inte lyckats särskillt bra alls. BLÄ! BLÄBLÄBLÄBLÄBLÄ!
Okej, det kanske inte är meningen att tentor ska vara roliga, eller ens enkla, men ändå. Måste den vara så genomtrist? Och så idiotiskt osvarbar. Och jag har druckit en kanna te, och en halv kopp kaffe. Mest för att kunna gå och kissa så jag slipper plugga en stund.
Att blogga på tentatid är kanske inte jättelistigt heller. Men orka! Måste få gnälla lite ju!
Jag vill inte ha tenta idag, jag vill hämta min mobil och gå till darkwell och boka tid för ett nytt hål i min läpp! >.<
Kanske två.. Om det är listigt att göra dem samtidigt. Det är ju därför jag vill gå dit, för att fråga. Och jag vill sitta på msn och löka och lyssna på musik och så vill jag inte ha ont i magen.
Men jag har ont i magen så det är inte så mycket att göra åt kanske.
Och avin har inte kommit än, men jag vet att den ska komma idag, det sa posten till mig! -.-
fuck it, jag tänker lyssna på musik ändå! Som belöning för att läsa en till jävla artikel på 12 sidor i acrobat reader som jag HATAR!
ska kolla posten igen.

mm kaffe..
undras om jag vill ha lite varm o'boy, det vill jag nog. det är nog moralhöjande, fast jag mår ju illa, så var det. och ont i magen.
Funderar på att sminka mig och ta på mig kjol bara för att känna mig fin och på så sätt bli peppad, men orka sminka sig för sig själv. Orka sminka sig period.
Bajs bajs bajs!
20 timmar kvar till deadline. Wooop! I left my wallet!
att smälta choklad i kaffekoppen var ingen hit btw. bara så ni vet. Nu är mitt kaffe slut, vad ska jag göra då? Må illa? DONE!

Nej, okej, shape up! En låt med Lucinda Williams, sedan kolla posten, sedan läsa artikel nr 2.
GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback